office@bfg.in.ua
+38 067 101-09-52
01.12.2020
Зазначається, що відтепер на вебсайтах та у рекламі банків повинна бути достатня за обсягом, правдива та актуальна інформація про умови депозитів та споживчих кредитів - їхню вартість, повні витрати клієнта, включені додаткові послуги, спосіб оплати, санкції у випадку невиконання клієнтом умов тощо.

"Відносини банку з клієнтом мають бути максимально прозорими, а умови банківських послуг - простими та зрозумілими для споживача. Від цього виграють усі. Клієнт зможе легко порівняти умови різних фінустанов, а банки здобудуть лояльність споживачів та зменшать ризики невиконання умов договорів. Спільно з банками ми забезпечимо прозорість фінансових послуг та орієнтованість на клієнта", - заявила начальник Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку Ольга Лобайчук.

"Усі банки повинні надавати повну інформацію про споживчі кредити та депозити для громадян на вебсайті в єдиному уніфікованому форматі. Насамперед банки зобов’язані вказувати реальну річну ставку за кредитом, наявність додаткових послуг (наприклад, страхової компанії, державного реєстратора, нотаріуса, оцінювача) та їхню вартість для клієнта, строк послуги, орієнтовну загальну вартість кредиту, періодичність погашення кредиту, попередження про можливі наслідки у випадку прострочення виплат за кредитом, умови дострокового зняття грошей із депозиту та інші", - йдеться у повідомленні.
Адреса
  • м. Київ, вул. Бориса Грінчека 1
  • office@bfg.in.ua
  • +38 067 101-09-52
Слідуй за нами