office@bfg.in.ua
+38 067 101-09-52
15.12.2020
Через пандемію світові витрати на рекламу у медіа скоротилися на 4,5%, найбільше ринок просяде в Іспанії та Італії. Про це пише дослідницька компанія eMarketer. У 2020 році витрати на медіа-рекламу становитимуть 614 мільярдів доларів, що на 4,5% менше, ніж торік. Докарантинні прогнози очікували зростання галузі на 7%. Очікується, що ринок повернеться в норму вже наступного року та сягне майже 700 мільярдів доларів. Відбудеться це завдяки пожвавленню сегменту цифрової реклами з темпом зростання понад 16% у 2021 році.

Компанія переглянула прогнози низки країн через їхні показники у другому кварталі - деякі виявились занадто оптимістичними, деякі - навпаки, недооціненими. Єдиною країною, що не зазнає скорочення ринку, став Китай - його ринок зросте на 0,3%. Найбільше поліпшились прогнози для США. Раніше очікувалось падіння медіа-реклами на 6,8%, тепер - на 4,1%. Так, витрати на е-commerce змогли компенсувати скорочення у сферах, пов’язаних із подорожами. Цифрова реклама у країні зросла на 7,1%.  Натомість, погіршились прогнози для низки європейських країн, де "антирейтинг" тримають Іспанія та Італія. Їхня витрати на медіа-рекламу впали на 14% та 13% відповідно. Третє місце в Індії, де ринок просяде на 12,9%.
11.12.2020
Авіакомпанія МАУ хоче продавати рекламу, яка буде розміщена на фюзеляжах своїх літаків. Відповідне оголошення авіакомпанія розмістила в електронній системі zakupki.prom.ua, передає avianews.com Видання пише, що мінімальна ціна замовлення становить 1 млн 950 тис. грн за один літак при розміщенні не менше ніж на 3 місяці. Однак вартість послуг може бути збільшена в ході аукціону.

У презентації нової послуги вказано, що реклама на фюзеляжі не повинна перекривати або конфліктувати з основною лівреєю МАУ. Всі витрати з виготовлення та розміщення носіїв несе замовник. При цьому авіакомпанія не дозволить рекламуватися на фюзеляжах її літаків своїм конкурентам, а також туристичним офісам і турператорам.

"Багато авіаперевізники в світі брендований фюзеляжі своїх літаків. Однак якщо класичні авіакомпанії в основному використовують таку рекламу для промоції регіонів, в яких працюють, або підтримки якихось подій. Лоу-кости переважно заробляють на цьому гроші, які стають додатковим джерелом неавіаційних доходів ", - додає видання.
Адреса
  • м. Київ, вул. Бориса Грінчека 1
  • office@bfg.in.ua
  • +38 067 101-09-52
Слідуй за нами